Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Οδικό Δίκτυο

Καρπούζια καρέκλες
κι ο θεός να βάλει το χέρι του
Δεν φτάνανε οι στροφές και ο στενός δρόμος, από Αγία Βαρβάρα μέχρι Μοίρες, δεν φτάνανε οι επικίνδυνες προσπεράσεις οδηγών φορτηγών και οι «επιτήδειοι ραλίστες» που πιάνουν τιμόνι και νομίζουν πως οδηγούν καμιά Φόρμουλα1, έχουμε τώρα και τα καρπούζια, τα οποία αποδεικνύονται λίαν επικίνδυνα!
Και μη βάλει κανείς με το μυαλό του, πως το υπέροχο αυτό καλοκαιρινό φρούτο, κρύβει κάποια επικινδυνότητα σε ουσίες… Όχι μια χαρά είναι το καρπουζάκι και δροσερό και διαιτητικό!! Αλλού είναι η επικινδυνότητα στη μεταφορά! Γιατί καρπούζια στο οδόστρωμα από απροσεξία των μεταφορέων βλέπουμε συχνά πυκνά στο οδικό μας δίκτυο. Και κακά τα ψέματα, για μηχανές κυρίως είναι επικίνδυνα… και καμιά φορά και για αυτοκίνητα… Όπως την περασμένη εβδομάδα στη στροφή του Βουρβουλίτη που ο δρόμος γέμισε καρπούζια από ένα μικρό «ατύχημα» στη μεταφορά τους… Μεγαλύτερη προσοχή δεν βλάπτει κύριοι που τα μεταφέρετε…
Α και μιας και μιλάμε για μεταφορές, προχθές ερχόμενη από Ηράκλειο, είδα κι έπαθα να προσπεράσω ένα φορτηγό από αυτά που περιοδεύουν στην ύπαιθρο πουλώντας καρέκλες και τραπέζια. Παρατήρησα όμως… πως τα τραπέζια και οι καρέκλες με λίγο αεράκι, είναι εύκολο να σου έρθουν στο κεφάλι… ή για να ακριβολογούμε στο καπό του αυτοκινήτου… Άλλος κίνδυνος αυτός!!!
15 Ιουλίου 2009

Τέλος του 2010
Ή αλλιώς.... τα βάσανά μας, με τις λακούβες στους δρόμους, την ελλειπή οδική σήμανση και το μεγαλύτερο... αυτό το δρόμο που περιμένουμε πως και πως να ολοκληρωθεί.
Είπαν τέλος 2010 αρχές 2011 άντε να δούμε...
Και για να μην ξεχνιόμαστε ε; Αυτή τη στιγμή τα έργα της Περιφέρειας στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας βρίσκονται σε εξέλιξη και σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό θα διαρκούσαν 40 μέρες. Μια εβδομάδα μετά το Πάσχα ξεκίνησαν... Τώρα για το πότε θα τελειώσουν; Θα δείξει...
Πάντως το σίγουρο είναι ότι για τα φορτηγά αν και υπήρξε ανακοίνωση ότι θα πηγαίνουν στο Ηράκλειο απο το Ασήμι, αν και υπάρχει η σχετική ταμπέλα, παραμένει ακόμα σκεπασμένη έξω απο τους Αγίους Δέκα με μαύρες σακούλες και φυσικά τα βαρέα οχήματα, παρά την σχετική απαγορευτική πινακίδα στην είσοδο της Αγίας Βαρβάρας, πηγαίνουν στο Ηράκλειο απο τον Άγιο Θωμά. Ε τι να κάνουν οι άνθρωποι; Αφού κανείς δεν τους προειδοποιεί νωρίτερα.. Γιατί είπαμε η πινακίδα με τη σήμανση στην έξοδο των Αγίων Δέκα είναι σκεπασμένη ακόμα!!!!
Αλήθεια πότε θα την ξεσκεπάσουν; Όταν θα τελειώσουν οι εργασίες και θα ανοίξει πάλι η Αγία Βαρβάρα;
Κι αν δεν την ξεσκεπάσουν, γιατί άραγε την τοποθέτησαν;
Ερωτήματα....

3 σχόλια:

andre είπε...

Ο/Η andre είπε...
Καλή αρχή.


Οι δρόμοι ρε παιδιά είναι χάλια , θυμάμαι το χαντάκι που υπάρχει πριν την Καλυβιανη εκεί που στρίβουμε για Πετροκεφάλι , από το 1995 ,αν είναι δυνατόν,
Το παραιτημένο εργοτάξιο με της κακοτεχνίες που πάει με ρυθμούς χελώνας από τα Καπαριανά μέχρι τις Μοίρες ? Δεν περνάνε από εκεί οι υπεύθυνη ? Ή αγοράζουν αυτοκίνητα των 100χιλ ευρώ για να μην καταλαβαίνουν τίποτα στις λακκούβες ?

2 Ιούνιος 2009 5:45 πμ

ΣΟΦΙΑ είπε...

Και να ήταν μόνο αυτά!!!
Ένα σωρό λακούβες που κάθε τόσο και λιγάκι μπαλώνονται για να υποχωρήσουν μετά απο λίγες μέρες!!!

2 Ιούνιος 2009 6:56 πμ
Ανώνυμος είπε...
Λοιπόν εδώ και καιρό αναρωτιέμαι, αν μετά από 7 μήνες οδήγησης στους δρόμους της Μεσαράς, το αυτοκίνητό μου χρειάζεται καινούρια κρεμαριέρα (εντάξει, ακόμα κι αν είναι ένα παλιό μοντέλο του 1994), πόσα χρήματα πληρώνει ο κόσμος για την επισκευή του αυτοκινήτου του; Δηλαδή αν κάνει κανείς έρευνα, υπολογίζοντας χρονολογία αυτοινήτου, οδικό δίκτυο που περνάει, άντε και βαθμό εμπειρίας χειρισμού και διάφορες άλλες μεταβλητές ή σταθερές που τώρα δε μου έρχονται στο νου, πόσα πληρώνει στο μηχανικό σε σχέση με ένα ευρωπαίο πολίτη, υποψιάζομαι πως το αποτέλεσμα θα ήταν: οι Κρητικοί βρίσκονται στην πρώτη θέση των χωρών της Ε.Ε. που πληρώνουν τα περισσότερα χρήματα για την επισκευή των αυτοκινήτων τους! Ή ακόμα το πιο απλό, πόσο γρηγορότερα αλλάζουν λάστιχα σε σχέση με άλλους ευρωπαίους πολίτες. Μην πλατειάσω άλλο.

Σοφάκι, καλορίζικα τα μεσαρίτικα!


Μήπως να φτιάξεις και κατηγορίες θεμάτων; Ανέφερες αρκετά στην αρχή, περιβάλλον, δρόμοι, υγεία... τώρα που είναι αρχή μην ανακατευτούν τα θέματα, να είναι ξεχωριστές ενότητες. Καλή αρχή, ναι!

Eugenia Anastasaki

2 Ιούνιος 2009 6:25 μμ

ΣΟΦΙΑ είπε...

οι δρομοι νομιζω οτι ειναι τοσο χαλια , που εκει βρισκετε η μεγαλυτερη αιτια των θανατηφορων τροχαιων ατυχηματων. μας λενε οτι ειμαστε κακοι οδηγοι οι ελληνες. δεν συμφωνω μαζι τους. και για παραδειγμα θα πω κατι.
το κοματι του δρομου απο παπαναστασιου μεχρι κομβο αλικαρνασου καθε χρονο ειχε 14 νεκρους μεσω ορο. μετα το φτιαξιμα του στηθαιου δεν υπηρξε πλεον κανενα θανατηφορο ατυχημα.
οποτε??
ας αφησουν οι υπευθυνοι τις ευκολες αναλυσεις , οι οποιες ειναι και φτηνες, και να βαλουν βαθεια το χερι στη τσεπη να κανουν κανενα δρομο της προκοπης!!!